Lonely Traveller: The beginning - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Isabelle Adriaensens - WaarBenJij.nu Lonely Traveller: The beginning - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Isabelle Adriaensens - WaarBenJij.nu

Lonely Traveller: The beginning

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

09 Februari 2014 | Thailand, Singburi

Voor de allereerste keer alleen, maar echt alleen op reis.. Nooit gedacht dat ik dat zou aandurven! Maar wie niet waagt, niet wint.. Toch?! Wat kan er nu misgaan? Op deze moment voel ik mij de 'Queen of the world'. Niets kan mij nog stoppen en ik ben vastberaden deze tocht tot een goed einde te brengen! Maar misschien moet ik even realistisch blijven.. Is dit geen fase? zoals de literatuur het zegt 'fase één: avontuur, waarop al snel de cultuurschok en ontnuchtering volgt'.. Hoewel, ontnuchteren heeft voor mij een heel andere betekenis, heb ik zelfs opweg naar hier nog mogen bekopen op het vliegtuig! Haha oeps.. De herinneringen zal ik hier koesteren, dankzij de meest geweldige personen, waarvan ik het geluk heb ze te mogen kennen.. Mijn thuisfront! Op zulke schakelmomenten hebben we elkaar het meeste nodig of ik jullie toch en dat besef ik maar al te goed! Jullie zijn geweldig.. Weet dat ik jullie graag zie !!

Dit is het begin van een hopelijk geweldig avontuur EN ik ben er helemaal klaar voor..

Dikke kus vanuit het verre Thailand X

  • 09 Februari 2014 - 11:11

    Gerd:

    Chapeau om inderdaad deze trip alleen te durven maken..je gaat er zeker sterker uitkomen.
    Via jouw papa blijven we steeds een beetje op de hoogte.
    Gelukkig bestaat er sociale media zodat je een beetje contact kan houden met het thuisfront..familie en vrienden.

    Hou je goed, geniet van alles want dit is misschien een reis once in a lifetime.

    lIefs van Gerd


  • 10 Februari 2014 - 19:24

    Tante Maaike:

    Isabelle ,ik wens je een fantastische ervaring .Knap om dit alleen aan te durven. Ik vind het ook fantastisch dat we dat via de sociale media allemaal kunnen volgen .Het allerbeste

    tante Maaike

  • 11 Februari 2014 - 20:56

    Annick:

    Hey lieve Isa ( of is het ADI),

    Hoe is het daar in het verre Thailand? Laat snel,iets van je horen,
    Kunnen we een Skypke doen met het team :-)

    Veel succes lieve meid! Geniet van je reisje! Je hebt er zo lang naar uitgekeken...
    Dikke kus ANA. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Thailand, mijn bestemming voor de komende maanden! Hopend op een onvergetelijk avontuur, start ik met deze blog, om het thuisfront op de hoogte te houden. Ik zal hier al mijn verhalen neerpennen en hiermee een beetje Thailand tot bij jullie brengen. Ik ga jullie missen Belgenmaatjes en familie.. See you soon <3

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 4086

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 29 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: