Mijn eerste reis - Reisverslagen van Isabelle Adriaensens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Isabelle Adriaensens - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Thailand, mijn bestemming voor de komende maanden! Hopend op een onvergetelijk avontuur, start ik met deze blog, om het thuisfront op de hoogte te houden. Ik zal hier al mijn verhalen neerpennen en hiermee een beetje Thailand tot bij jullie brengen.

Ik ga jullie missen Belgenmaatjes en familie..
See you soon <3

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Lonely Traveller: Not that lonely anymore..Islands

16 Maart 2014

Lonely Traveller: Clay Houses aka. Emancipation

09 Maart 2014

Lonely Traveller: Onderdompeling in de Akhacultuur

02 Maart 2014

Lonely Traveller: Enjoying life

25 Februari 2014

Lonely Traveller: Het Thaise bestaan
Isabelle

Thailand, mijn bestemming voor de komende maanden! Hopend op een onvergetelijk avontuur, start ik met deze blog, om het thuisfront op de hoogte te houden. Ik zal hier al mijn verhalen neerpennen en hiermee een beetje Thailand tot bij jullie brengen. Ik ga jullie missen Belgenmaatjes en familie.. See you soon <3

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4089

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 29 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: